لوله استنلس استيل چيست

خريد فروش لوله هاي پليكا

لوله استنلس استيل چيست

۱۵ بازديد


با بسياري از محصولات مختلف مانند لوله‌هاي بدون درز، لوله‌هاي جوش داده شده و فلنج‌ها، ممكن است تلاش براي انتخاب لوله‌ استيل براي كاربردهاي تجاري خود، يا حتي براي چه چيزي در وهله اول مورد استفاده قرار گيرد، سخت باشد. خواص بسيار متفاوتي براي هر لوله وجود دارد كه استفاده منحصر به فردي از آن در صنايع مربوطه مي دهد، و اگر مي خواهيد بر انواع مختلف مواد لوله كشي و كاربرد آنها تسلط داشته باشيد، مهم است كه انواع مختلف آن را ياد بگيريد. براي چه چيزي مي توان از آنها استفاده كرد و چگونه مي توان آنها را در صنايع مختلف به كار برد.

براي كمك به شما، يك مقاله ساده گردآوري كرده‌ايم كه بيشتر كاربردهاي معمول لوله فولادي استيل، چرايي استفاده از آن و نحوه استفاده از آن در يك شركت صنعتي عمومي را شرح مي‌دهد.

انواع لوله هاي فولادي استيل

ابتدا، بياييد انواع مختلف لوله هاي فولادي استيل را بررسي كنيم تا بتوانيم انواع مختلفي را براي هر سناريوي مختلف مورد استفاده قرار دهيم.

لوله بدون درز

لوله بدون درز به لوله اي گفته مي شود كه فاقد درز يا اتصال جوش باشد. به لطف خود فلز، مي تواند در برابر فشارهاي شديد و همچنين دما مقاومت كند. اين در طيف گسترده اي از كاربردهاي مختلف نفت و گاز استفاده مي شود، اما در صنايع مكانيكي و مهندسي نيز استفاده مي شود. اين باعث مي شود لوله هاي بدون درز نسبتاً همه كاره باشند و براي اطمينان از كيفيت مواد هميشه با دقت بالايي بازرسي مي شوند.

لوله جوش داده شده

لوله هاي جوش داده شده به دليل انعطاف پذيري تقريباً در هر صنعتي قابل استفاده هستند. با اين حال، آنها در مقاومت در برابر خوردگي به جاي تحمل فشار، عملكرد بهتري دارند. به دليل مواد مورد استفاده و ماهيت سبك وزن لوله هاي جوش داده شده، آنها بسيار مقرون به صرفه تر از ساير روش هاي لوله كشي هستند و بهترين ارزش را براي پول شما ارائه مي دهند.

https://www.scoop.it/topic/web-by-maryamsafa

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.